http://s5.picofile.com/file/8137458100/%D8%A7%D8%B1%D9%88.gif
مشق عشق
همه چیز از همه جا
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.این وبلاگ حاصل مطالعات ووبگردی های من است . به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید، مبادا که ترک بر دارد چینی نازک تنهایی من

پيوندها
نويسندگان

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 110
بازدید هفته : 128
بازدید ماه : 112
بازدید کل : 61414
تعداد مطالب : 427
تعداد نظرات : 330
تعداد آنلاین : 1

دو شنبه 23 تير 1393 :: نويسنده : مهاجر
 

نمي گذارندم دست هاي شاخه شكن


به قدر سهم تو سيبي كنار بگذارم


تو باز عقربه ات مانده روي دلتنگي


كه من براي تو شادي شمار بگذارم


قلم تراش كه دارم دلم نمي آيد


كه بر غرور كسي يادگار بگذارم


برغم اين همه سنگ و برغم اين همه دست
 

بيا براي تو سيبي كنار بگذارم ....
 
 




نظرات شما عزیزان:

my love
ساعت10:48---13 مرداد 1393
عالییییییییییییی

shey2nak
ساعت23:47---26 تير 1393
ﺍﮔــــﻪ ﻋﺸﻘـــــﺖ ...
ﯾﻬــــــــﻮﯾــــﯽ ...
ﺑﻲ ﺩﻟﯿــــــــــــــــﻞ ...
ﺑﮕﻪ ﻧﮕـــــــــــــــﻮ ...
ﺑﮕﻪ ﻧﻤﯿﺨــــــــــــﻮﺍﻡ ...
ﺑﮕـــــﻪ ﺑﺎﻫـــــﺎﺕ ﻗﻬــــــــــــﺮﻡ ...
ﺑﮕـــــﻪ ﺩﻭﺳــــــﺘــــــﺖ ﻧـــــﺪﺍﺭﻡ ...
ﺑﮕــــــــﻪ ﺑﺴـــــــﻪ ﺩﯾﮕـــــــﻪ ...
ﺑﮕـــــﻪ ﺑــــــﺮﻭ ... ... ...
ﻫﻤـــﻪ ﺍﯾﻨﺎ ﺣﺮﻓـــﻪ ﺯﺑﻮﻧﺸـــــﻪ،
ﺣـــــﺮﻑ ﺩﻟــــــﺶ ﻧﯿﺲ ... !
ﺍﻭﻥ ﺩﻟــــﺶ ﻓﻘـــﻂ ﯾﻪ ﺑﻐـــــــﻞ ﻣﯿﺨــــﻮﺍﺩ ... !
ﯾـــــــﻪ ﺑﻐــــــــﻞ ﻣﺤﮑـــــﻢ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧـــــــﻪ ... !
ﯾــــــــــــــﻩ ﺑﻐـــــــــــــﻝ ﻣﺤﮑــــــــــﻢ...


ghazal
ساعت16:59---26 تير 1393
وبت قشنگه عزیزم . خوشحال می شم به من هم سر بزنی و نظر بدی اگر هم دووووس داشتی بیا بلینکیممممم.

مدرس
ساعت10:13---26 تير 1393
سلام خیلی قشنگ بود
معلومه داری روش کار میکنی
همیشه موفق باشی


مهران
ساعت11:47---25 تير 1393
این من هستم که وفادار خواهم ماند
این تو هستی که تنها بی وفایی از تو جا خواهد ماند !
این من هستم که آخرش میسوزم
این تو هستی که میروی و من با چشمهای خیس به آن دور دستها چشم میدوزم …


م.م
ساعت22:46---23 تير 1393
سلام خواهرم.وظیفم رو انجام دادم. انشائالله موفق باشید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوع مطلب : ،
برچسب ها : ،